Ga direct naar inhoud
Banner afbeelding

Veelgestelde vragen

Wil je nog iets weten? Misschien staat je vraag hiertussen:

Als ik moet omreizen, hoe kan ik mijn reis dan het beste plannen?

NS en GVB raden reizigers aan om kort voor vertrek hun reis te plannen in de Reisplanner of App voor een actueel reisadvies.
Deze informatie voor treinreizigers staat kort voor vertrek vermeld op:

Waar kan ik terecht met klachten over overlast?

Met vragen en klachten over de werkzaamheden kun je straks op verschillende plekken terecht. Als het gaat over de dienstregeling van het openbaar vervoer, kun je je tot NS of GVB richten. Klachten over de bouwwerkzaamheden kun je doorgeven aan het betreffende project of aan de gemeente Amsterdam.

Wie is Amsterdam Bereikbaar?

Amsterdam Bereikbaar is een samenwerkingsverband tussen vijf grote infrapartners: Gemeente Amsterdam, ProRail, Provincie Noord-Holland, Rijkswaterstaat en de Vervoerregio Amsterdam. Daarnaast is NS als spoorvervoerder aangesloten en Breikers, voor de verbinding met werkgevers. Kijk voor meer informatie over wie wij zijn op onze over ons pagina.

Stuur Amsterdam Bereikbaar een bericht

Wil je meer informatie over Amsterdam Bereikbaar? Heb je suggesties of opmerkingen neem dan contact met ons op door te mailen naar bereikbaar@amsterdam.nl. Of stuur ons een bericht via het onderstaande formulier.

Voor informatie over reistijden, vervangend vervoer of een project, kan je het beste direct contact opnemen met de vervoerder of het project.